Menu
Your Cart

Grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika

Prašome perskaityti mūsų grąžinimo ir pinigų grąžinimo politiką iki galo.

Dėkojame už pirkinį. Tikimės, kad būsite patenkinti pirkiniu. Jei nesate visiškai patenkinti pirkiniu, mes pasiruošę padėti.


Grąžinti:


Jūs turite 14 kalendorinių dienų grąžinti prekę nuo jos gavimo datos. Grąžinimus apdorojame tik tuo atveju, jei tenkinamos šios sąlygos:


Grąžina pirkėjui pageidaujant: Stengiamės maksimaliai pateisinti klientų lūkesčius ir nuolat gerinti gaminių kokybę. Tačiau, jei dėl kokių nors priežasčių nusprendėte grąžinti prekes gavę prekę, galioja: – Jūsų prekė turi būti nenaudota ir tokios būklės, kokią gavote. – Jūsų prekė turi būti originalioje pakuotėje. – Siuntimo išlaidos už pristatymą ir grąžinimą šiuo atveju nepadengiamos.


Prekė sugadinta dėl pristatymo proceso: Mūsų įmonė nuolat tikrina siunčiamų prekių kokybę ir pagamina patikimiausią siuntimo pakuotę. Tačiau prekių pristatymui naudojame pašto ir kitų trečiųjų šalių įmonių paslaugas. Ir mes negalime prisiimti atsakomybės už jų darbo kokybę. Kad gautumėte kompensaciją iš transporto įmonės ir grąžintumėte pirkinio kainą, turite atitikti daugybę reikalavimų, kurie yra beveik vienodi visiems vežėjams. Todėl mes galime grąžinti visą sumokėtą sumą tik tuo atveju, jei: – Pataisysite pakuotės pažeidimą ir užpildysite reikiamus dokumentus (žalos aktą) dalyvaujant vežėjo atstovui; – Dalyvaujant vežėjo atstovui, padaryti sugadinto daikto (sugadintos dėžutės, dangtelio) fotoreportažą. – Padarykite mums žalos akto kopiją (nuotrauką). - Palaikymo kanalu atsiųskite mums pranešimą apie sugadintus daiktus su pridėtomis nuotraukomis ir žalos ataskaita. Jeigu, gavę prekes su pažeista pakuote, dokumentuose nepažymėjote, kad pakuotė buvo pažeista, vėliau vežėjui pretenzijų pateikti negalėsime, vadinasi, negalime Jums kompensuoti visų galimų rizikų. Jeigu prekės pakuotė nepažeista, tačiau radote pažeidimų ar defektų, būtinai juos užsirašykite ir atsiųskite mums nuotrauką, kad galėtume pasiūlyti geriausią sprendimą.


Prekė neatitinka aprašymo – Jei pastebėjote, kad prekė neatitinka aprašymo, susisiekite su mumis, aiškiai nurodykite neatitikimo priežastis ir detales bei savo argumentus pagrįskite nuotrauka. - Pristatymo mokesčiai bus grąžinti, jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas.


Pinigų grąžinimas Gavę jūsų prekę, ją apžiūrėsime ir informuosime apie gavimą. Informuosime jus apie grąžinimo būseną, kai tik apžiūrėsime prekę. Jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas, grąžinsime pinigus į jūsų kredito kortelę (arba pradinį mokėjimo būdą).


Bet kuriuo atveju susisiekite su mumis kuo greičiau.

 Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei liekate svetainėje, sutinkate su slapukų naudojimu. Sužinokite daugiau mūsų privatumo politikoje.